سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستانه
نوشته شده در تاریخ شنبه 94 مرداد 3 توسط دوستانه | نظر

بعد از ظهر یک روز پُرکار که از صبح مشغول شست و شور و رفت و روب منزل و پخت و پز بودی، بعد از اینکه سفره ی ناهار را جمع میکنی و ظرفها را میشوری، میای یه کم دراز بکشی استراحت کنی.

هنوز پلکهایت روی هم نرفته که با صدای دلنشین دخترت خواب از سرت میپره.

- مامان، من اَیی دارم بریم دسشویی

بلند میشوی و دخترت را میبری دستشویی. دوباره برمیگردی و قصد خوابیدن میکنی. آنقدر خسته ای که تا سرت به بالش میرسه خوابت میبره، ولی هنوز چند دقیقه نگذشته دوباره دختر شیرینت میاد کنارت و صدات میزنه.

- مامان، من آب میخوام.

از بطری آب کنار دستت یک لیوان آب برایش میریزی و دستش میدهی. دخترت جرعه ای مینوشه و میگه:

- مامان، این آب نرمه. ( شما بخونید گرمه ) بریم آب خنک یخچال بده بهم.

دوباره از جایت بلند میشوی، به آشپزخانه میروی و یک لیوان آب از بطری داخل یخچال برای دخترت میاوری. برمیگردی و دراز میکشی بلکه این بار بتوانی به خواب بعد از ظهرت برسی. تازه پلک هایت سنگین شده که صدای دخترت دوباره بیدارت میکنه. بخاطر بدخواب شدن پیاپی سردرد گرفته ای. دخترت معصومانه نگاهت میکنه و میگه:

- مامان، من شیر میخوام. بیا از یخچال بهم شیر بده.

از جایت بلند میشوی و به آشپزخانه میروی یک لیوان شیر برای دخترت میریزی و برمیگردی اتاق. ولی دخترت انگار پشیمان شده، میگه شیر نمیخوام. میخوام برنامه کودک ببینم. تلویزیون را برایش روشن میکنی. دوباره به قصد خوابیدن دراز میکشی. ولی باز هم دقایق کوتاهی نگذشته که با نوازش دستان دخترت از خواب میپری.

- مامان، ببین دلم خالی شده! غذا بده بخورم.

حق داره، سر سفره ی ناهار که چیزی نخورد باید الان گرسنه شده باشه. به آشپزخانه میروی و کمی غذا برایش گرم میکنی میدی بخوره، ولی دخترت طبق معمول دو قاشق بیشتر نمیخوره و زود از غذا دست میکشه.

تصمیم میگیری از خیر خواب نیمروزی بگذری، ولی سرت درد میکنه و نیاز به کمی خواب داری. لذا به اتاق دیگر میروی بلکه آنجا بتوانی کمی بخوابی. ولی انگار دخترت دست بردار نیست. عزمش را جزم کرده که مادرش نخوابد. پشت در اتاق ایستاده و یکسره به در میکوبه.

- مامان درو باز کن، میخوام بیام پیشت.

- مامان شلوار کوچولو پام کن. ( شما بخونید جوراب شلواری)

- مامان جورابامو تو دستم کن.

- مامان خوشگلم دوستت دارم.

همین جمله ی آخر بس است برای رفع تمام خستگی های یک روزت.

و اینگونه میشود که از خیر خواب نیم روزی میگذری ...




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.

دریافت کد آمارگیر سایت