سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستانه
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 87 شهریور 11 توسط دوستانه | نظر

امروز فرداست که ماه رمضان شروع بشه.

در این ماه مساجد از هر زمان دیگه ای شلوغ تر میشه. خیلی ها در ماه رمضان تازه یادشون میافته مسلمان هستند.

خیلی از کسانی که سال به سال لای قرآن را باز نمی کنند تمام تلاششان را می کنند که در این ماه پر فیض و برکت کل قرآن را ختم کنند.

خیلی از مسجد نرفته ها به سلامتی پاشون به مسجد باز میشه و با زبان روزه راهی مساجد می شوند و ترجیح می دهند ثواب نماز اول وقت به جماعت را از دست ندهند.

بیشتر کلاه بردار ها، خلاف کار ها، اونهایی که حق مردم را خیلی راحت خورده اند؛ سعی می کنند در این ماه عزیز دست به کار خلافی نزنند و حق کسی را پایمال نکنند که یه وقتی خدا قهرش نگیره.

فضای معنوی این ماه حتی روی اونهایی که نمی تونند جلوی زبان غیبت گویشان را بگیرند هم تأثیر میذاره و حداقل موقع غیبت کردن خودشون میگویند استغفر الله با زبان روزه چقدر غیبت کردم.

بخوام بگم حرف زیاده. فقط همینقدر بگم که خیلی هایی که در تمام سال قمری از همه چیز غافلند ، در ماه رمضان سعی در خودسازی خود دارند.

باز جای شکرش باقیه که بعضی ها تا همین حد هم به فکر خودسازی خود هستند. بعضی ها که به طور کامل غافل از این ماه هستند و خیلی راحت این ایام را از دست می دهند.

سفره های رنگارنگ افطار و سریال های پی در پی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش میشه تمام تلاشش را در خودسازی روزه دار می کند. عید فطر که میرسه هاله ای از حسرت که چرا این ایام پرخیر را از دست دادم تمام وجود روزه دار را فرا میگیره. هر چند بعضی ها اصلا متوجه نمی شوند کی ماه رمضان آمد کی رفت.

انشاء الله بتونیم از ماه رمضان امسال نهایت استفاده را ببریم و در جهت خودسازی روحانی و جسمانی خود تلاش کنیم.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.

دریافت کد آمارگیر سایت